Service

Onze dienstverlening is uw zekerheid

Zelfs op het vlak van service weigert Rational toegevingen te doen. Omwille van het specifieke karakter van de sector waarin u actief bent, beschouwen wij het als een erezaak om u ten allen tijde te kunnen helpen.Uw efficiëntie, veiligheid én rendement staat of valt met een betrouwbare en degelijke back-up.

Wij bieden U :

  • Een gestroomlijnde serviceorganisatie bestaande uit:
    • 4 serviceplanners
    • 35 service specialisten
    • twee revisiemedewerkers
    • vijf after-sales medewerkers.
  • Een breed onderdelennetwerk van 35 servicebussen, volledig uitgerust met alle originele RATIONAL onderdelen. Een volledig ingericht centraal magazijn van waaruit onze service specialisten dagelijks worden bevoorraad.
  • Landelijke dekking
  • 7 dagen per week, 24 uur
    Onze helpdesk en onze technische dienst zijn 7 dagen per week, 24 uur voor u beschikbaar. Dat vinden we bij Rational niet meer dan logisch. Wij weten immers hoe belangrijk het is dat u op ieder moment moet kunnen rekenen op uw Rational.
  • Steeds binnen gemiddeld  3 à 4u. geholpen.
    Van waar of wanneer u ook belt, u wordt steeds binnen kantooruren in 3 à 4 uur geholpen.  Dat betekent niet alleen dat er binnen die tijd iemand bij u langskomt! Wij garanderen u dat u na ons bezoek gewoon verder kunt werken, desnoods met een vervangtoestel.
  • Nooit wachten op vervangstukken
    spare-partsU kent het wel: een onderdeel is aan vervanging toe. Iemand komt de diagnose stellen en dan moet u vol ongeduld wachten tot deze stukken aankomen en iemand ze komt installeren. Niet bij Rational, want onze service specialisten hebben op ieder moment van de dag alle mogelijke onderdelen in hun servicebus klaarliggen.
  • Bij de aanschaf van uw nieuwe Rational is het mogelijk om een 2 jaar en 5 jaar All-Inn garantie af te sluiten (vraag naar de voorwaarden). 

Wij raden u aan om een servicecontract af te sluiten. Dit zijn uw voordelen:

  • Maximale bedrijfszekerheid
  • Eén servicenummer (dag en nacht bereikbaar)
  • Rechtstreeks contact met onze service helpdesk
  • Altijd de meest recente software (kook-o-theek) voor uw oven SelfCooking Center + VarioCooking Center (gratis updates)
  • U hoeft niet vooruit te betalen, de kosten worden pas na uitvoering van de werken gefactureerd
  • Regelmatig deskundig advies over het gebruik en het onderhoud van uw Rational Combi Steamer
  • Een goed onderhouden toestel garandeert bij vervanging betere overnameprijzen

U ziet: Dit servicecontract heeft niets dan voordelen. Kiest u er evenwel voor om geen onderhoudscontract af te sluiten? Wij helpen u hoe dan ook!

Doe hier uw aanvraag

Info aanvraag

Firmanaam (verplicht)
Contactpersoon (verplicht)
Functie (verplicht)
Branche/Type Bedrijf
Emailadres (verplicht)
Telefoon (verplicht)
Straat en nr (verplicht)
Postcode en Gemeente (verplicht)
Model